Nog 12 nachtjes - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marloes en Ilse - WaarBenJij.nu Nog 12 nachtjes - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marloes en Ilse - WaarBenJij.nu

Nog 12 nachtjes

Blijf op de hoogte en volg Marloes en Ilse

22 Augustus 2012 | Nederland, Nederland

Nog 12 nachtjes slapen, dan begint onze reis naar Zuid-Amerika!

Wij zijn er klaar voor!!
Om o.a. de volgende redenen:

- De soepele heupen zijn gesmeerd voor de Brazilaanse samba/salsa muziek.
- De houding voor de Argentijnse tango is uitermate veel geoefend.
- Onze talenknobbel voorziet geen enkele moeite met de Spaanse en Portugese woorden.
- Genoeg ; Hello, Good Bye’ op tv gezien om niet meer te hoeven huilen op Schiphol.
- Doordat wij erg modebewust op reis gaan, gaat de backpack makkelijk dicht en heeft niet al te veel gewicht.
- Genoeg kroketten en frikandellen op, zodat wij er de komende 4 maanden op kunnen teren.
- De Nederlandse voetbalcompetitie al op voorhand beslist is.
- Sinterklaar niet missen, omdat hij toch niet bestaat.
- Meer als genoeg jaloers zijn gemaakt door alle mooie vakantiefoto’s van iedereen op facebook en nu wij aan de beurt zijn.
- Wij nog geen zin hebben om te gaan shoppen voor de wintercollectie.
- In Zuid Amerika heb je ook gewoon internet.

Maandag 3 september vliegen wij naar Rio de Janeiro om de (kleine) 4 maanden te reizen door: Brazilië, Argentinië, Uruguay, Chili, Bolivia, Peru en Cuba.

Helaas komen wij 1 dag eerder terug als geplant terug, namelijk woensdag 19 december.

Kort samengevat: de spanning begint te komen, maar wij hebben er ONWIJS veel zin in!!

Via deze site willen wij jullie wat op de hoogte houden en hopelijk een beetje jaloers maken...

• 22 Augustus 2012 - 18:04

Bas En Anouk:

Leuk stukje! Laat die soepele heupen nog maar een keer zien in DB komend weekend! X

• 22 Augustus 2012 - 22:24

Marielle:

Nou dames,

heel veel succes met de laatste voorbereideingen en alvast een onwijs super gave tijd toegewenst.

Groetjes Marielle en alle vd Hovens

• 23 Augustus 2012 - 08:21

Ine:

succes met de voorbereidingen!
    en vooral genieten daar!!
    groetjes van de van de wieltjes uit de grotestraat

• 24 Augustus 2012 - 04:03

Ellen:

Ik ga jullie missen!!!!!! Als mijn geldboom gaat groeien dan kom ik langs! Zaterdag inderdaad nog maar wat dans moves uitproberen

• 27 Augustus 2012 - 12:35

Annick:

Nog 1 week...

• 30 Augustus 2012 - 18:15

Marianne:

Hoi dames,
    Voordat jullie weg zijn wil ik jullie veel plezier, goede dansmoves, leuke contacten!, en een goede reis toewensen. En wat alle moeders zeggen' veel plezier, heel terugkomen en pas op elkaar'
    Gr. Marianne
    We zullen jullie verhalen volgen.